Forever young

2012-05-19 - 13:52:20

Åh gårkvällen var top notch. Tjejerna kom vid halv sju och lämnade över rosor och välinslagna paket och jag såg bara glada miner överallt. Trotsade det osäkra vädret och grillade. Ljudnivån var extrem och när det var dags satte jag på Alphaville - Forever young, tände tre ljus på tårtan gick jag ut med den i skenet av ljusen till dem, sen sjöng de tillsammans ja må hon leva ut i hundrade år... alla berömde tårtan och jag kunde inte låta bli att hålla med i allt dem sa, absolut den bästa jag lyckats med hitills i mitt liv (du kan va lugn Elias det finns en bit kvar till dig;)) Den här kvällen gjorde inte att jag tycker om dem mindre, alla är helt fantastiska. 

Efter det tog vi som hunnit fylla arton klackarna ner mot stan och firade livet lite extra och gick ut och dansade på poco loco, dit återvänder jag aldrig men nu är jag en erfarenhet rikare.

Hoppas att ni gillar bildregnet, alla bilder blev så himla fina så tänkte överrösa er med dem.
Tack för en riktig vacker kväll, å appropå det herregudars vad vacker och underbar är välanvända ord här i bloggen. Jag hoppas verkligen att jag inte missbrukar dem lika mycket när jag pratar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0