Foto-minne

2012-06-14 - 10:13:53

Något jag är riktigt nöjd över är mitt fotografiska minne.

Som när jag satt och kollade hus på hemnet igår och kände att igen ett hus. Så kom jag på att jag sett det i en film för fyra år sedan. Letade upp filmen (Angel) och det stämde, samma hus. Det är som när jag och familjen tar långa trippar runt i Sverige, så kan jag känna igen platser jag inte har besökt sen jag var runt 6 år... Om bara mitt minne hade varit sådär klockrent när det gällde skolan och inte bara platser hade det också varit helt okej.

 

Postat av: william

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "My Lady" Modellbilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-06-14 - 10:38:16
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0