Sweet

2012-06-15 - 12:47:45

Sommar blir det allt när mitt ansikte skaffar sig fräknar.

Har drömt två hemska mardrömmar, den sista måste jag ha spänt mig i drygt två timmar. Var helt slut i kroppen när jag vaknade... Det bästa med sommarlovet hittills är alla dessa sega sovmornar. Att kunna sova till 11 och må bra av det, riktig skönsömn.

Har sprungit 3 mil på 3 dagar så idag blir det en runda på 7 km och imorgon 5 kilometer för att sen på söndag jobba och vila kroppen. Tänker börja gymma igen om drygt en vecka måste bara träna igenom kroppen lite mer först. Saknar verkligen cirkelfysen.

Dags att ta sig ut sen ska jag sola, något jag inte ägnat en endaste timme åt i år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0