Oh baby, it's à wild world

2012-08-01 - 13:50:50

HEEJ!! Vet inte riktigt var jag ska börja, det var ju så länge sen sist, jag får ta en dag i taget, men det är mycket jag vill skriva ner här... Jag mår bra, väldigt bra, har nog inte mått såhär bra på många år nu. Jag har äntligen börjat hitta lite balans i mitt liv. Börjar äntligen nöja mig med att jag är jag. Dagens kroppsideal med en blandning av att man måste prestera till högsta grad blev nog lite för mycket. Jag är så jäkla tacksam att jag har hittat ett lugn, det är så svårt att förklara. Men om jag för ett år sen hade en lugn dag kunde jag ligga och gråta hela kvällen. Och när jag hittade mitt idrottsintresse i löpning, ja då skulle jag bli bäst. Jag pressade mig skälv och sprang mil ut och dag in. Men idag har jag mognat, känner jag för nått gör jag det. Och man får aldrig glömma att det är okej att gråta, livet kan vara så otroligt orättvist och svårt. Älskar citatet: det bästa med morgondagen är att jag kommer vara starkare än vad jag är idag. Jag rivstartar alltså denna dagbok med att säga, det är inte några små ord som vi får lära oss som små: du har fått ett liv, lev det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0