Relaxing

2012-06-14 - 10:08:24

Undrar när det där heta sommarvädret ska smälla till.

Efter ha sett mitt schema för dem kommande veckorna rymde jag iväg till pojkvännen eftersom vi inte kommer kunna ses så mycket i slutet av Juni.

Har också färgat tillbaka mitt hår till det röda hållet, känns bäst då.

Senaste dagarna har jag sprungit en mil varje dag och det känns riktigt bra.

Igår försökte jag mig på golfandet igen, det slutade dock med att jag satte mig i solen med mina converse. Några chanser till ska det allt bli, skulle vara så mysigt att kunna gå ut en heldag då och då.

Nu väntas det en mil löpning och sen ska jag cykla 5 km för att möta pojkvännen, det är dags för att ta första doppet för i år!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0