KÖRKORT!!

2012-05-22 - 18:01:13

Tidigt imorse gjorde jag det, uppkörningen. Jag blev godkänd & om några dagar kommer mitt körkort. Äntligen, ska bara andas ut, har lagt ner otroligt mycket tid på det här så det är en stor sten som har försvunnit...

Åkte runt med tjejerna lite & nu är jag i Sala. Sprang nyss in på min killes träning & överraskade honom. Har hållit på med bortförklaringar hela tiden för att han inte skulle förstå att jag skulle ta idag... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på medans han tränar. Blir nog en tripp ut vid de gröna ängarna med nervevade rutor. Perfekt dag att ta körkort på, Estelles dopdag, så det blir ännu lättare att komma ihåg när jag tog det.

Postat av: johanna

Härligt! grattis!! Bästa känslan ever när man har klarat det!

2012-05-24 - 15:00:50
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0