En del av mitt hjärta

2012-05-19 - 14:07:16


Sitter här i standard-plugg-stolen och skriver på mina sista uppsatser som vi har i skolan. Kan inte riktigt förstå att efter den här sommaren kommer jag gå i trean. Jag kommer va äldst på skolan och gå runt med ständig panik inför vad som väntar om ett år. Men samtidigt vet jag att världens roligaste år väntar, med en hel del äventyr och på samma gång är jag så redo man kan bli att börja trean, men först ska jag ha ett fint sommarlov.

Hittade lite fler bilder från Ledin äventyret, så till dem sitter jag och drömmer mig bort lite. Det väntas plugg till pojkvännen dyker upp ikväll, då tänker jag ta med honom ut på ett äventyr, det är han så himla värd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0