Praktik

2012-03-29 - 18:22:14

I helgen stod jag utan vetskap om vart jag skulle hänga under praktiken som äger rum i 5 veckor. På måndag morgon var det samma visa och praktiken startade på tisdagen. Paniken spred sig med vid lunch hade allt ordnat sig till de bästa.

Så just nu hänger jag på pojkvännens jobb i två veckor. En fin förskola långt ut på landet. De tre sista veckorna ska jag spendera på att få en bredare insikt om mitt framtida jobb, på en mäklarbyrå alltså. Det var så himla svårt att ta sig in i dem kretsarna och jag ville ha den bästa byrån. Men nu är allt löst och jag är väldigt nöjd.

Lever ett riktigt sambo liv med killen i Sala. Vi äter gröt tillsammans, sen tar vi bilen till jobbet. På rasten går vi en promenad. Åker hem, han åker på träning och jag sticker ut i skogen. Äter middag och myser framför tv:n eller en bra bok rättare sagt körteorin... Så det kan jag nog stå ut med ett tag till ;) På lovet som kommer skulle jag åkt till stugan i Norge men jag måste jobba och ha körlektioner så jag får helt enkelt ha en riktig påskvecka i Västerås.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0