I’m feeling great,I’m feeling awesome and I can’t wait,Gotta get movin’,Shake the stress away,Something is on the edge tonight

2012-03-08 - 21:46:37

Idag ler jag så jag spricker. Det har regnat glada nyheter över mig och jag har bara blivit mer och mer chockad.
Jag behåller nog de nyheterna för mig själv men jag kan säga att min framtid och jobb frågor ser väldigt säkra ut just nu.

Imorgon fyller en av mina närmsta vänner 18 år så vi ska självklart luncha några brudar på västerås finaste restaurang, då menar jag tack vare dennes vackra läge. Efter skolan ska jag ha en träningsstund för kusselussan och sedan spenderar vi kvällen ute på landet hos henne.

Dagens träning sist men inte minst:
*9 km crosstrainer
*6 km cykel
*1 km löpning
*1 timma gym
*3 km power walk

Funderar i övrigt på att rensa öronen då jag mötte en man från ett engelsktalande land på vägen hem:
- Excuse me, do you know where Vallby is? (Jag hör som att han säger barbie istället för vallby)
Tack vare att mitt huvud fortfarande fungerar fattade jag de ganska snabbt och kunde förklara vägern för mannen.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0