I can walk a 1000 miles to be with you

2012-03-20 - 22:35:00

Har ni haft en bra dag? Min bara rann iväg, började super dåligt med huvudvärk och riktig tråkig lektion i skolan. Men sen tog den en helt ny vändning då jag och mamma åkte och shoppade hittade en hel del fint som jag kan visa er. Efter det var det hem och jobba i två timmar är ju barnflicka varje tisdag. Passade på att plugga lite skylltar...

Efter det åkte jag och mamma ut till björnön och jag sprang 5 km utan att stanna, så nu är jag tillbaka i bra form. Ska bli så himla kul att sätta 3 mil om en och en halv månad räknar jag med. Sen körde jag och hämtade pappi. Kör som en tok just nu. Har insett hur mycket det är att lära sig på teorin och har lovat mig själv att läsa teoriboken 3 gånger innan jag tar körkort. Så några sidor varje kväll låter toppen!

Nej nu ringer jag pojken och ber han sjunga en godnattvis, dream on ;) Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0