Cake

2012-03-10 - 12:57:59

Har precis rullat innanför dörren efter en kväll och natt hos kusinen. Hämtmat och tjejsnack och kvalitetssömn i hennes sköna soffa, de va fint de och morotskakan de bjöd på var nog den godaste jag har haft i min munn.

Har dock gått och blivit en riktig slarver som glömmer saker lite härs och tvärs, men de gör väl livet lite mer spännande.

Idag har jag och min grabb stått ut 9 månader med varandra, en hel bebis som jag kallar det. Nej men det har absolut varit de bästa månaderna i mitt liv han är liksom pusslet på allt, därför har vi det så bra tillsammans.

I helgen ska jag också jobba, träna och bygga en granlampa bl.a har ni hört det förut? En granlampa? Det är självklart till UF, min idé så ska minsann se till att blir snygg. Bilder kommer på den.

Nej nu blir der en promenad, min katt ligger bredvid mig i min säng 4 dagar har hon klarat utan att bajsa i en säng, men jag fortsätter hålla tummarna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0