Sen senast...

2012-06-03 - 20:37:10

Sen senast då har jag hämtat ut mitt körkort, ser ut som jag sett ett spöke, men man skulle ju inte vara glad så...

En kväll denna vecka satt jag och pojkvännen och delade på en flaska vin i solnedgången, efter cyklade vi genom de gröna skogarna hem till hans familj och åt grillat och färska jordgubbar.

Spenderat dagar i skolan, som mest har bestått av betygsamtal, kommer bli så otroligt nöjd över betygen, känner det på mig.

Har jobbat på mc donalds många timmar, trivs så bra så att sommarjobba där kommer bli så gött. Att få jobba natt och att ta bilen hem kändes också rätt stort.

Firade att Jossan blivit 18 med ett gäng brudar. Dagen efter nötter jag av ett tomt rum - min bror har flyttat hemifrån. Jag har nu en hel våning för mig själv och i hans rum blir det nu ett gym, kommer aldrig vilja flytta hemifrån.

Läpsäsongen är igång för fullt och jag håller just nu på med en ganska lugn uppstart för att undvika skador.

Idag lagade jag och grabben sushi och har nääästan gjort ingenting. Som är så otroligt svårt för mig...

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0