Torsdag

2012-01-19 - 16:19:17



Okej bara för att den här dagen har varit så fin så kör vi en genomgång.

Vaknade upp brevid pöjkvännen, efter en parmiddag med brorsan och hans tjej vad att äta? Tacos.
Skickade med han frukost och fick helt plötsligt själv brottom då jag såg ett inbokat möte i kalendern.
Möte med vår rådgivare. Framförde mitt säljbidrag för en liten jury. Köttfärs med grönsaker till lunch och sen iväg på härlig gympa lektion med klassen.

Cyklade hem och sitter nu och äter min nya favorit - gröt. Ska ge er ett grymt recept! Vill ni höra mer? Har öppnat VLT och sitter nu och läser om min brorsa som gjort ett stort kariärsteg köpt hela gastrogate. Jag är så jäklans stolt. Tror jag ska läsa intervjun en gång till.
Annars? Jobb på Mc Donalds hela kvällen sen tar jag en promenad hem med lugna favoriter i öronen,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0