Samma liv, alla utnyttjar det olika

2012-01-22 - 22:53:04


Någonting hände den här helgen som fick mig känna lite nyförälskelse till allt
Allt blev så uppenbart hur snabbt någonting kan vara som bortblåst
Mamma Mia i bakgrunden på tv:n, kullen med kyrkan på toppen, ni har väl sett den?
Tänk att få gifta sig där.
Kom ihåg att ibland behöver man bryta ut för att acceptera det man har och kunna få en nytändning på sitt liv
Det känns som att det bästa med livet just nu är att de beslutet ibland man tror är bäst kan visa sig vara den sämsta lösningen.

Imorgon skrivs jag in på bilskolan. Imorgon ska jag träna morgon & kväll på friskis. Imorgon trycks våra sponsorer på våra tröjor. Imorgon ska jag & Emma ha en schysst redovisning för första gången för den nya läraren Tony. Imorgon ska jag äta apelsiner tills jag blir orange. Imorgon ska studsa upp ur sängen. Imorgon blir en fin dag. Inget fel med att påminna sig själv ibland lite extra att livet är väldigt, väldigt vackert. Pepp pepp.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0