MÅL

2012-01-12 - 17:11:33

Tjejerna och jag i somras. Ser ut som vi hade de superbra och de hade vi också, dock svärmade de mygg i stora flockar över oss. 5/5 har nu blogg, så där har ni nu blogg gänget.

Det är torsdag idag och skolveckan är snart slut. Den har hitills bjudit på väldigt fina saker men också mycket jobbigt. Pms, skolstart och tråkigt läkarbesked. Gjorde så att allt jag hade lust med i söndags försvann. Ingen energi. Slutade skolan tidigt idag, gick hem och färgade håret och tänkte: vad var de som gjorde att jag klarade mitt liv så bra förut? Svaren blev, tack vare skit bra planering OCH mål! Det är de jag är byggd på och det som gör att jag klarar mig bäst. Så min kalender ska nu bli ännu mer noggrann och mål ska sättas upp. Den här bloggen ska bli rolig igen, hur fixar jag det? Köper en Iphone som gör att jag har mer tillfällen att göra coola blogginlägg.

Nu kör vi, nytt år - nya mål!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0