Mäklare

2012-01-13 - 22:40:46


Ikväll är en kväll då jag mer än allt skulle velat spendera den med mina vänner. MEN jag var tvungen att hugga ner plugghögen lite, så nu sitter jag och surplar té och skriver på samhällsentreprenörspriset fint ska det va. Tror t.o.m jag tar det stora steget att stänga av tv:n tills plugget är klart.

Praktikplats har jag sökt idag, på Gotland och i Västerås. Fick till svars av en mäklare: Vill du bli mäklare? Lägg av, de är det värsta yrket du kan välja. Det är inget yrke ens, det är en livsstil. Nästan alla mäklare är skillda eller så är de singlar och röker.
De lät ju...kul. Nej det stoppar inte mig direkt. Jag ser fram emot alla utmaningar och ett varierande yrke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0