fight 2012

2012-01-12 - 22:05:42


Så det där med träningen. Jag blev kär. Magen blev sämre. Ville prestera allt i skolan. Jobbet. Familjen.

Det är så mycket man kan skylla på. Men för 6 månader hade jag magrutor, för 6 månader kunde jag springa 2 mil utan att bli trött. Jag var stark som en oxe och tränade jag inte - mådde jag inte bra psykiskt och fyskiskt.
Man mår ju så himla bra av endorfinerna och av en stark kropp.

Så nu är det så att det är bara att börja om och komma i topp igen. Därför har jag klurat ut lite mål.

* Jag ska springa midnattsloppet - på högst 52 minuter (56 minuter tog jag mitt första lopp på förra året)
* Vara med i Triathlon
* Kunna springa 2 mil igen

För att klara detta krävs det, gym, löpträning, simning, gympa, spinning och kanske klättring.


Började idag:
90 min crosstrainer
60 min spinning
30 min gym

Skulle inte vara helt fel om jag kunde inspirera andra, därför kommer jag bjuda på mina favoritövningar. Tips på bra träningsmat. Följa med i träningen helt enkelt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0