We made it through snow, made it through rain - It's been a long way and now I'm here

2012-02-21 - 17:56:04
Pappas och min lilla hälsoresa i början av sommaren gjorde susen.


Det fina med den här dagen
* Man vaknar av att solen skiner in i rummet och nästan bländar en
* Hinner läsa tidningen och äta frukost med min fina pappa
* Möts av 5 hela plusgrader och det pirrar till i kroppen
* Ser snön tyna bort i solskenet - ännu mer pirr
* Uppgift efter uppgift dyker upp i skolan, men ingen panik man endast lutar sig tillbaka för att man vet att om några dagar är det lov och då får man vila
* Nästan helt tomt på gymmet, energin tar aldrig slut och jag tränar som en galning i två timmar
* Solar och tänker ut att lovet ska ägnas åt mycket tid på körskolan och kommer ut med minst 100 fräknar i ansiktet
* Möts av mamma som bakar semlor och vi bestämmer att vi ska åka till min brors familj och bjuda på några godingar, vilket betyder att jag får träffa ännu en goding - Isak

Ja nu är det nästan dags för mig att sluta klaga, våren börjar komma och jag börjar bli lycklig och få kraft igen, inte bara när jag är i Elias närhet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0