"Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet."

2012-02-23 - 18:48:18

Tröjan är från MQ, men volangen har jag sytt dit själv. Super nöjd.

Sitter i soffan & äter en äggmacka. De är mörkt nu, men jag har andats in våren hela dagen. Den här vintern har varit mycket tuff för mig, jag inser det nu.

Jag har börjat le när jag vaknar på morgonen. Jag har börjat le när jag cyklar. Det har börjat kännas bra i min knopp och kropp igen. Jag börjar bli nöjd och somnar nästan aldrig besviken. Jag är säker på att jag inte klarat det utan en viss person, jag trodde inte på det då men jag inser att jag har mycket att tacka henne för.

Jag skulle kunna sitta här och vara besviken på allt som hänt. Men jag är på ett sätt tacksam, erfarenheten av det jag gått igenom har jag så mycket mer kunskap om. Skulle det hända någon i min närhet skulle jag förstå och kunna hjälpa den så mycket mer.

Nu ska jag ta min röda cykel till gymmet och träna. Det är bland de bästa känslor jag vet, att prestera tills svetten täcker tröjan. Att gå runt med träningvärk och att göra något fint för min hälsa.

Efter ska jag begrava mig i min säng, 32.59 är deadline på en uppgift som ska in. Jag planerar att fixa en skål med fruktsallad och skriva den där med lite tv i bakgrunden. Åh mysigt, längtar lite redan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0