pirrigt

2012-02-05 - 16:40:18


Åh ni vet när man bara känner att ens helg blev sådär lite extra bra. En sån pirrande känsla har jag i min kropp. Det var så mysigt hos min bästa vän igår. Filmen med henne och pojkvännen, en gång i phucket var småskön på alla håll och kanter. Pizza hut satt perfekt. Jobbet rullade på. Parmiddagen idag var supermysig och mumsig - tacos. Kärleken har hjälpt mig med skolarbeten så nu är det som bortblåst från min att göra lista. Sen hade jag en superduper fredag i Sala med elias fina familj. Åh

Nu ligger pojken och sover lite små snarkandes på min axel medans jag finslipar en dokument. Nu återstår det bara att välja gymmet eller bara göra&äta semlor och ha det alldeles perfekt framför den där smala saken vi kallar tv. Hoppas ni känner likadant annars kanske denna låt får er att känna så på ett eller annat vis.

Förresten, gick inte denna helg lite väl läskigt snabbt igen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0