Läget:

2012-02-08 - 18:11:03

Okej min kropp börjar sakta men säkert vakna till liv. Jag klarar inte längre av att ligga som en död fisk i soffan dagarna i ända. Har nog sett alla skit serier om hollywoodfruar och allt som går på tv just nu. Tanken om att börja följa en serie blev inte av helt enkelt.

Igår kom E, lagade tacos till oss, lät mig hålla hans hand och bara låg bredvid mig inatt snarkandes medans jag var vaken och hade spykänsla i 5 timmar.

Har nog drabbats lite av allt, migrän, halsfluss, feber, yrsel. Att kunna gå till skolan på fredag skulle vara underbart. Men ska inte hoppas på för mycket...

Nu ska jag försöka plugga i två timmar, att ta det lugnt är inte riktigt min grej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0