Don't lose who you are in the blur of the stars

2012-02-27 - 19:40:11

Kan nästan gråta blod. Försöker att förtränga det hela tiden, men eftersom det händer gång på gång kämpar jag för att hitta någon lösning. Min fina Vilma som är en Silver Shaded Chinchilla perser har börjat bajsa i sängarna här hemma. Det hände första gången på nyår och efter det har det bara fortsatt med en veckas mellanrum. Hittills har hon prickat tre av fyra sängar som finns i vårt hus, men oftast gör hon det i min säng. Skriver detta här för att hoppas på att någon påläst person som själv har varit med om detta kanske hittar in hit.

Går utan hopp just nu, hon är min mest speciella katt jag någonsin haft. Jag drömmer om att ha henne i min första lägenget, min söta lilla vän. Det gör så ont att veta att någonting kan ha slagit slint i huvudet på henne och att hon har lagt in ett beteende som vi kanske inte kan lyckas att få bort.

Att få bli väckt av henne är bland de bästa som finns, att gå promenader och busa runt. Vilma är en katt med världens speciellaste sidor och jag tycker om henne så mycket. Vill inte förlora henne.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0