right here, right now - nothing is impossible

2012-04-19 - 22:05:10


Oj vad alla dagar har sett likadana ut denna vecka. Praktik, bilskola, träning, plugga körtkortsteori eller uppsatser, sova.

Men jag stormtrivs och jag vet att det inte kommer vara såhär i flera månader, syftar på körtkorts plugget. Om min Praktik, kort och gott - den är helt underbar. Jag får se från punkt och pricka vad det innebär, allt från att sätta ihop ett bildcollage till att fota ett objekt, till att ha visning eller sitta och göra objektbeskrivning osv. Hur som helst det roligaste jag gjort hitills inom yrken och jag vet att det är här jag kommer att sluta. Sen att mäklarna är toppen gör inte saken mindre bra, har fått en så otroligt bra inblick bara på 3 dagar så de glädjer mig att jag har 2 veckor kvar.

Nej nu är det dags att prioritera igen, jag vet ärligt inte vad jag gett mig in på. Uppkörningen är supersnart. Men ibland frågar jag mamma och pappa vad de tror, om jag kommer klara det, de svarar "vi tror på dig Moa, så länge du vill går allt" då ryser jag lite och fortsätter kämpa.

ps. nya picasa uppdateringen är grym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0