Fast car

2012-04-13 - 14:57:53

Hoppas allt är super med er. Jag har precis kommit hem efter att ha varit på riskettan och gymmet. Har slängt i mig en supergod omelett - en riven morot, tre ägg och en tonfiskburk 200 g, på med salt och peppar och stek. Gott!

Ska sticka iväg till mäklarbyrån och sen möta upp en vän för lite kvalitetstid. Ikväll ska jag övningsköra, springa med familjen och så kommer pojkvännen. Jobbar imorgon och ska hjälpa faster att flytta och Elias har match på söndag så helgen är planerad.

& En sista grej är ni med? jag har bokat uppkörning! Jag kommer absolut inte ha någon tid för mycket annat ett tag framöver, men det här ska jag klara. Nu kör vi, kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0