set fire to the rain

2011-09-19 - 15:18:19

visste ni att vissa livsmedel ökar fettförbränningen? inte? ni ska få massa tips om de nu framöver av mig.

måndag tung dag tunga besvär. min pojkvän har lämnat västerås efter en super mysig helg, som vanligt går det för snabbt. vårt uf företag går i backen, känns inte nå roligt alls. de har slutat regna nu iaf. la mig i badet och läste elsas värld och nu tänkte jag laga tacos innan träning. har inte tränat på 5 dagar och mår riktigt dåligt pg.a av det. tänk att de kan bli som en drog. så jag längtar dit, skippar planerna om att börja i fotboll och pluggar gärnet i skolan och kör på som vanligt med träning och hoppas på jobb. missa inte ensam mamma söker, 20.00. puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0