lite mer om mig

2011-09-24 - 14:18:53

Namn: Moa Linnea Svensson
Kön: Tjej
Ålder: 17 år
Längd: 170 cm
Hårfärg: Röd/Brun
Ögonfärg: Grön/Grå/Blåa


Har du någonsin
Ätit sushi:
Jag älskar sushi, äter bara då och då dock, man tröttnar lätt på det.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej.
Klättrat på berg: Jajamensan, de är galet kul. Ut och testa!
Sett vita huset: Nej, de kommer en sån dag.

Antingen eller
Kallt eller varmt:
Varmt
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska

Vad tittar du på hos en kille: Om den är omtänksam, bryr sig, har humor, förstår en ++ för vackra ögon.


Inom de 48 timmarna
Kramat någon:
Oja, ett måste bland mina vänner när man säger hejdå.
Bråkat med en kompis: Händer aldrig.


Gillar du att:
Ge massage: Hellre att bli masserad, men ge och ta, så ja.
Gå promenader i regnet: Blir bara cykelturer i regnet, men det är mysigt.

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren:
Jobbade en månad på Ica, var i olika sommarstugar, paddlade, åkte till Gotland och åkte på mosters bröllop i Skåne.
Svär du för mycket: Nej, inte enligt mig.
När duschade du senast: Nyss, perfekt när man är kall.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen men om jag gjorde: Lighters - Bruno Mars
Vad är bredvid dig just nu: En drös av kuddar.

Saker på skrivbordet? Massvis av viktiga papper, skoldator, väska och en orkidé.
Hur ser ditt skrivbord ut: Vitt barbord - målat själv ;)
Vad var det sista du åt: En vattenmelon som inte riktigt smakade så bra.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Drömmen är min pojkvän, de skulle inte va helt fel.
Har du en lavalampa: Jajamen, dock inte framme. 
Hur är vädret just nu: Sol och kallt kallt kallt.
Vad gjorde du igår kväll: Hade världens härligaste kväll på Gröna Lund med 9 vänner. Karuseller, Maggio och ben och jerrys. gött
Vem pratade du sist med på telefon: Min Pojkvän.
Vad gör dig glad: Min fina klass, min träning, min pojkvän, min katt och mina vänner och spotify.
Vart skulle du vilja åka: Till ett varmt land och stanna där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0