He won the lottery, and died the next day.

2011-09-13 - 16:46:05


tjena folks. denna dagen lär vara min turdag. hittade rätt skostorlek på skorna jag skulle köpa, men hitta bara en sko, vi letade och alla hjälpte till sen visade de sig att skon satt på en skyltdocka. sen har vi fotat produktbilder för företaget och det blev inte annat än grymma.

tar de slut där? nejnejnej på fredag ska jag på arbetsintervju, jag bara hoppas att de går vägen. har lunchat med tjejerna på stan och sett min väns nya lägenhet nu sitter jag och äter hallon, musli and fil & kastar lite bollar till vilmis. fin dag rullar snart iväg på cirkelgym sen blir de 5 km crosstrainer och 5 km löpning. avslutar dagen med matte, kanske.

de blåser helt galet mycket här i västerås idag.

kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0