+++

2011-09-25 - 22:03:28
En kantarell macka i magen, tven på - på ljuslöst och matteblocket framför mig och benen i skräddarställning och begravd i mjukiskläder - känner jag att det är mysigt att plugga matte. Känns som det kommer bli min grej i höst, att hänga med matteboken i sängen lite försent och kämpa mig igenom talen. Japp bloggat som en galning idag, men måste uppdatera och allt jag försöker säga är att jag och matten börjar hitta varandra igen. tjoho
Postat av: Love

fin tjej

2011-09-26 - 11:05:04
Postat av: Linnea

Du som verkar träna mycket och är hälsosam kan inte du ge lite nyttiga tips på vad man kan äta till frukost, och vad man kan äta innan och efter träning? Skulle bli jätte glad då! :)

2011-09-28 - 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0