when you get worried I'll be your soldier.

2011-10-03 - 22:33:31

bilderna är vad jag längtar lite efter. när mina converse va vita. att träna utan att hindras att köra fullt ös pga en förskylning som aldrig vill ge sig. ta en fika med alla kära vänner som man aldrig ser nuförtiden. men de bästa är ju att jag fotat fina stunder och kan göra drömmarna lite mer verkliga. fota mycket!

va med företaget på banken. fixade ärenden. pluggade häcken av mig så att jag kunde sluta tidigare. åt. drog ner på extramatte på högskolan. körde ett kickboxningspass, trotsar förskylningen, orkar inte va sjuk längre.

nu har jag hoppat ner i sängen och måste sova. imorgon gäller tandläkaren klockan 08.00, de sätter nog i tandställning där nere och spänner åt där uppe för första gången, de som gjort det säger att det är de värsta under de två åren man har den. så de känns bra. efter det blir det doktorn, nu jäklar ska jag få ordning på magen. sen skyndar jag mig till skolan där möten väntar osv...

På Fredag kommer det komma ett fett matinlägg, istället för ett varje dag.

Hoppas ni gillar bilderna i förra inlägget.

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0