vi lever alla med känslan att falla

2011-10-27 - 15:32:29

sitter på estet lektion och ska snart få bedömning på mitt collage, detta är vad jag tycker om.
 
Nu rullar livet på härligt bra här. Min pojkvän har varit hemma i veckan så de gör ju allt ännu lite bättre. Idag jobbar jag och jag bara längtar dit. Snart är det lov också tänkte att det skulle bestå av jobb, skog, träning & vänner och ta det väldigt lugnt.
Tänkte mest säga hej och låte er njuta av mitt collage, kommer väl lite galna bilder från Halloween in här senare.
Jag ska klä ut mig till Maria Montazami, så de kan inte bli annat än bra.

Kollade ni på rosa bandet galen igår? de va så galet fint hoppas ni skänkte en slant.
´Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0