SUNDAY

2011-10-23 - 20:20:47


Kom nyss uthoppandes ur badet. Den här söndagen har varit riktigt fin, mamsen och papsen & jag åkte iväg långt för att traska i skogen.
så nu 3 mil
60 min cirkelfys
60 min gym
Nu har jag myst ner mig i soffan med skolstuff & fjärrisen i högsta högg. På bordet sitter en stor mjukiskanin med ett brev i sin famn, vi går i väntans tider och om få timmar är jag faster. åhhhhhhhhhhhhh, en liten bebis, kommer inte riktigt förstå innan jag har den i min famn.

Annars då?
Imorgon ska jag skriva in mig på bilskolan.
På tisdag börjar jag på Mc Donalds.
På torsdag ska jag göra ett riktigt roligt engångs jobb med My.
Och jag ska träna häcken av mig (denna vecka inget schema, kör det jag känner för) och i helgen är det halloween vilket kommer bli galet.

Nu ska jag springa iväg och baka matiga muffins och klippa mami.
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0