PUSS

2011-10-16 - 12:06:29

Hej på er! Det är helt sjukt, från att man tänker "skönt med söndag" dröjer det inte länge tills man tänker det igen. Veckorna springer iväg. Det är för kallt för att jag ska klara mig utan förskylningar och så snabbt man blir frisk blir man sjuk för att en och annan smittar. Gillar inte direkt hösten. Denna vecka har min pojkvän varit här, min mamma börjar tro att vi sitter ihop så vi har hängt ganska mycket ja.

Igår blir det gränden med E och två vänner rullade vidare på bio, svensson svensson sen avslutade vi kvällen här med singstar och guitar hero. Så länge sen, men så kul.

Nu har jag inte tränat ordentligt på en månad drygt. Det har gått så lång tid att jag tappat bort dragningskraften att sticka iväg på träning. Är tröttare än någonsin och seg i huvudet. Så imorgon är det dags för träning hela veckan och jag längtar efter att få känna träningsvärken och svetten flöda.
Postat av: My Vestlund ❣

Sötis! Du är så vacker Moa :)

2011-10-17 - 10:12:06
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0