HEJ PÅ ER!!

2011-10-18 - 20:36:35

checka vilmis tunga ;)
Såhär glad är jag just nu. Har varit världens bästa dag. Vakna upp bredvid kärleken, satt i ännu mera plåt i munnen (tandställning där nere), huvudvärk exakt efter tandläkarna var klara. Hem och vila tillbaka till skolan göra matte prov och blev godkänd. Fika med tre vänner och passade på att fixa lite plugg. Stack till gymmet och körde cirkelgym och crosstrainer och lite extra mage. Det gick så bra, nu har jag ätit soppa, enda som funkar just nu och ett tag framöver och nu sitter jag och pluggar och bara njuter av att det inte är så stressigt i skolan just för stunden.  

Mår så jäkla bra. Tänkte berätta om två förändringar jag ska göra med min vardag för att gilla den ännu lite mer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0