Blog award

2011-10-22 - 16:28:44

Fick denna utmaning av My Vestlund.

1. Varför började du blogga?
Blev nog lite nyfiken på vad det innebar, eftersom nästan alla satte igång och blogga "på den tiden". Efter ett tag insåg jag att det inte gick och blogga varje dag, för det tar tid. Ibland undrar jag varför jag bloggar. Men tänk sen när man blir större och kan kolla tillbaka och på nått sätt få möta sitt gamla jag, det är ju som en dagbok. Sen har jag min syster och släkt långt bort ifrån mig och det är kul att kunna visa lite vad man sysslar med här i vässan och vad som händer i mitt liv.

2. Vilka bloggar följer du?
Främst:
Tyra Sjöstedt
Kenza
Blondinbella
Pt fia
Molly Rustas
Lejas
Egoina
Maria Montazami + Döttrars bloggar
& vänners bloggar

3. Vilken är din favoritfärg?
Tycker grått är fint.

4. Vilken är din favoritfilm?
Det går inte riktigt att välja än men älskar kärleksfilmer som Friends with benefits

5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
Roadtripp genom hela USA, Scottland och mitt älskade Grekland om och om igen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0