Torsdagen den 3/11

2011-11-03 - 20:09:03

Pojkvännen och jag i sommras.

Herregudars va detta lov går snabbt. Tror aldrig jag har varit sjuk såhär pass mycket under ett år som detta. Har vilat upp mig nu igen eftersom jag kände att jag var påväg ner i hålet igen, men nu mår jag fint. Pojkvännen och jag satt och kikade på detta klipp idag; http://svtplay.se/v/2588771/uppdrag_granskning/del_10_av_16_mardrommen_-_otextad (55 mil ifrån varandra tyvärr)... men alla borde se detta. Helt sjukt hur vissa agerar i sina jobb ibland, sen att de inte kan erkänna att de gjort fel.

Nu har jag en riktig teve kväll, halv åtta hos mig, du är vad du äter, lyxfällan.

Imorgon, gym, jobb och en restaurang och bio med kusinen. Precis vad jag behöver!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0