Tacktal till livet

2011-11-09 - 21:37:16
Cyklade hem samma väg som vanligt från jobbet och log. För ett halvår sedan satt jag ensam i min säng helt skoltrött, saknade någon nära och drömde om ett jobb.

Jag har allt idag, men glömmer ibland bort det. Tar inte vara på det. Min älskade Elias behandlar mig som en prinssesa och kärleken växer faktiskt för varje dag. Jag fick mitt drömjobb på Mc Donalds, 600 sökte och 20 fick jobb. Jag tycker det är för bra för att vara sant. Matten i skolan har gått från tråkig till kul, att ha läxa i matte är bara en rolig utmaning. Plate on Plate UF är mitt företag med 3 andra tjejer, jag har startat företag.

Min Pappas njurar fick bättre värden och resten av min familj mår jätte bra. Jag tycker mer och mer om mina vänner för varje dag som går, blir nästan lite rädd när jag inser att de aldrig slutar att bli bättre och bättre. Min katt fortsätter att vara kramgo. Jag lär känna mig själv och min kropp, för varje dag som går kommer jag närmre den jag vill vara, mycket tack vare träningen som gör mig stark i både kropp och själ.

Jag har det så himla bra när man tänker efter, problem borde inte man lägga enrgi på. Men som vanligt lyckas dem ofta vinna och man mår dåligt av dem. Det är bara att ta tag i dem och sen fortsätta ha det bra.

Önskar att varenda en som läser detta kände lika om dennes liv. Jag vet att det tyvärr inte är så, men kämpa på och gå den väg du vill gå. Sen är du snart där du vill vara.


En fin dag i somras, jag & mammsen hade picknik på ängsö.
Postat av: Emma

Hur kan Mc donalds vara ditt drömjobb? :O

2011-11-11 - 14:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0