ingenting egentligen, ilandsproblem kanske då

2011-11-12 - 15:10:37


Det här är inte sant!! Jag har ingen röst, det kommer inte fram nå ljud när jag pratar. Nu har jag verkligen fått känna på hur det är att vara stumm. Jag har gäster och jag kan inte prata med dem. Vill inte ha det en dag till såhär. Har försökt underhålla med mysmorgon och idol. Nu blir det lunch och sen åker vi en sväng till Ikea, hoppas att jag får köra, hehe.

Ikväll kommer min pöjk, kan inte sluta tänka på det. Denna text fick jag av en kär vän:
-Tänk på det här Moa när det är som tuffast;
"Kärlek handlar inte om att träffas varje dag och tillbringa varenda liten miljondels sekund tillsammans. Kärlek handlar om att kunna vara tusentals mil från varandra och fortfarande älska varandra."

Nu blir det veggie mat, vegitarianerna är på besök.

Kram!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0