TIDER

2011-05-28 - 12:04:44


Något som jag har märkt allt eftersom jag tränar mer och mer är att min kropp presterar bäst vissa tider på dygnet. Alltså om jag tränar på kvällarna känner jag att jag har mycket mer energi att ge, än när jag tränar på mornarna då jag inte orkar något och det då känns som att jag inte får ut något av min träning.

Det är ett litet tips till er som ska BÖRJA träna, testa er fram och kom fram till vilken tid på dygnet det känns bäst för er att träna. Det gör faktiskt stor skillnad. För mig är det kvällar som gäller, gärna springturer i en mörk stad vid 9 på kvällen.
Postat av: Julia

Din blogg är super bra och inspirerande moa! Fortsätt med det du gör! Goo you!

Du jag my och linnea måste ses och ta en fika !

Puss

2011-05-28 - 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0