SOME REST

2011-05-25 - 19:01:00

Först vill jag börja med att tacka för alla era peppande kommentarer jag får!! Det värmer otroligt mycket för en nystartad blogg som denna.

Just nu seglar jag på moln. Let´s make a list:

* Fick MVG på företagsekonomin - redovisning igår

* Gick otroligt bra på matte nationella

* Bestämde mig för en vilodag

* Har beställt min avslutnings outfit från Nelly

* Var på jobbintervju idag och är så taggad på mitt sommarjobb

* Har bara 4 saker kvar att göra

* Min skola består av kloka lärare och underbara elever

* Min kära klass har äntligen dragit ihop en klassfest på lördag

* Har hittat en medicin som troligtvis kommer bota mina magbesvär

* Jag fick prata med jordens underbaraste kille idag, hehe

* Nu ska jag äta med min fina mamma & pappa

* Sen ska jag tvinga dem att umgås över sista änglagård filmen som jag köpt

* OCH för det sista är jag galet trött, men det är positivt för en gångs skull för jag har ändå inget bättre för mig som hindrar mig från att hoppa i säng klockan 9.

* Min hårfärg har gått från mörkbrunt till rödbrunt på ett magiskt sätt, så nöjd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0