LÄGET

2011-05-24 - 06:56:13


Min lilla glädjespridare Vilma.

Jag hoppas att ni alla mår bra och verkligen njuter av sommaren, för tänk när vi satt och drömde om dig varje minut, varje sekund i vintras... Jag kämpar på med skolan nu är det slut spurt och vi har otroligt mycket att göra. 5 inlämningar och tre prov denna vecka. Någonstans i plugghögen tappar man bort sig själv lite känner jag. Min kropp är lite halv just nu också, måste planera min träning och maten bättre!

Nej det är bara tuntigt att klaga, nu skriver jag klart alla uppgifter och prov som jag vet att jag kan. Sen? Sen är vi fria väldigt länge och det sista jag ska ha då är dåligt samvete över att jag inte gjorde mitt bästa, det ska jag se till.

Sitter nu och äter min knäckemacke med keso och kalkon och the voice rullar på tv:n, jag har också min lilla katt snarkandes bredvid mig. Måste hoppa upp ur sängen nu och fixa iordning mig idag är det en liten plåtning, ett nationellt prov i matte och förtagsredovisning. Efter skolan rullar jag iväg till friskis och svettis för styrka med fokus armar och mage, kanske det blir cirkelfys också. Låter ju himla bra det här, ha en bra dag och le mot världen så ler den mot dig.

MUUUUUAH!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0