GO YOUR OWN WAY

2011-05-12 - 20:03:28


Varje dag pratar människor och diskuterar om att man ska stå säkert med sina egna ben på jorden och vara sig själv. Men det är så lätt att man börjar tveka, ett litet felsteg och man kan börja känna sig vilse. Det kommer alltid finnas människor som kommer ödsla energi på att bara dra ner dig, det bästa du kan göra då är att låta dem få ha kvar sina åsikter medans du vandrar framåt på din väg med vetskapen att de endast är avundsjuka. Låt ingen få dig att må dåligt, välj de människorna som ger dig något och du kommer må så bra.

Att göra slut med en vän som man kan kalla det kan vara riktigt hårt och svårt. Jag var med om utnyttning och jag kände att jag behövde en förändring jag bestämde mig för att radera personen men samtidigt ha kvar våra fina minnen. Sen den dagen insåg jag att onödiga saker som händer kan man lätt vända sig bort ifrån om man bara ser till att ha modet. Så gräv dig upp nu och inse att det här är din stund och det finns så många bra att dela allt vackert med, istället för onödiga bekymmer.

Stå emot, tro på dig själv, för du är bäst precis som du är!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0