I KNOW I MEANT TO BE WHERE I AM, AND I´M GONNA BE

2011-05-29 - 16:13:41


För en gångs skull tycker jag vi kör lite anteckningar om helgen, det kanske kan vara intressant om ett år eller två. ;) 

Fredagen kom och vi fick sluta lite tidigare, dvs klockan 15.00. Hela veckan har jag lagt mig 12 och gått upp 6, så helt slutkörd tog jag ut de sista krafterna på gymmet. Kom hem och insåg att jag bara skulle somna på konserten som jag skulle på med mamma och pappa lite senare, så ensam hemma med flashdance blev jag. Vid halv tio kom dem hem och vi tog bilen till Kinarestaurangen och köpte med oss allt man kan önska sig. Så dagen avslutades med matkoma.

Lördagen sov jag ut till halv 12! Sen var det dags för träning, det gick så fruktansvärt dåligt, men med milen sprungen cyklade jag snabbt hem igen och fixade mig på rekordtid. Sen kom en vän över och vi cyklade till en match på apalby och satt och beundrade spelet i solen. Checkade marknaden och cyklade snabbt hem till en annan vän för att starta festen. Bussen till klassfesten tog vi sen och efter det hade vi en otroligt lyckad natt med hela klassen.

Idag vaknade jag upp bredvid 4 favorittjejer och skyndade mig sen hem för att fixa lite för mors dag. Sen gick vi på visning av ett grönt hus på blåsbo, min bror ville att vi skulle va med och tycka till. Efter det hämtade jag min cykel hos en vän och pappa och jag tävlade om först den hem, uppför alla djäknebergets hemska backar, puh!  Tog ett långt bad och passade sen på att bada min katt.
Avnjöt en god morsdag middag med familjen och mathias.

Nu ska jag fortsätta jobba det sista med min affärsidé sen lägger jag mig med en skål jordgubbar och ser filmen Alive som jag är lite tveksam på om man borde se själv, måste också beställa kläder till avslutningen och till studenten...

Det bästa - nu är batterierna laddade för de sista dagarna med plugg i skolan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0