VÄRLDENS BÄSTA STUDENTER

2011-06-11 - 02:57:26


Kom nyss hem efter en helt underbart galen dag!!
Två av mina dyrbaraste personer i mitt liv tog studenten!!
Min vackra och helt galet underbara kusin Angelica!!
& sist men definitivt inte minst, världens bästa bror Anton.
Jag älskar dem så galet mycket och att få se dem stå och hoppa på vagnarna och hålla i sina betyg och posera i sina studenthattar var helt underbart. Nu kan dem göra vad de vill och de här är två personer som kommer ta vara på allt livet har att ge dem Å de till MAX!!

Precis som min bror sa i hans tal, "stort tack till er alla, ni har gjort mig till den jag är" precis så säger jag till dessa två personer som jag tycker om så otroligt mycket!!

Hela dagen var perfekt nattfolket på stan var fyllt av studenter och vädret var på topp!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0