TANDSTÄLLNING

2011-06-22 - 11:42:12

En god Gravad laxsallad.

Nyss hemkommen från tandregleringen och den 12 augusti stoppas tandställningen in i munnen. Trodde inte att jag skulle få men enligt tandläkaren så kommer jag få allvarliga problem när jag blir större om vi inte gör något åt det nu. Kommer inte behöva ta bort några tänder utan den ska sitta där i munnen i mindre än två år, jag är överlycklig!!

Nu hade jag tänkt jobba lite sen sticker jag iväg till Rocklunda för löpning och utegym med mammsen. Hon vill komma igång med träningen så pass att hon ska kunna springa sträckor. Så ska pusha henne såklart! Sen kommer vännerna över och senare åker vi till Sala där pojkvännen spelar sin sista match. Fin dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0