PÅ TORSDAG TAR JAG SOMMARLOV

2011-06-06 - 23:12:39


Okej hurrni!! Efter timtals av timmar på nätter och helger och hela dagar från 9 till 4 tar jag äntligen en välbehövd pause från skolan. Det finns stunder då man trott att ens ögon börjat klistra ihop sig och migrän som heter duga som fått en att tro att man haft en levande hammare innuti ens huvud. Dessa stunder har jag sett ut som bilderna ovan, fast de är inte de värsta jag skulle kunna visa er.
Därför skickar jag nu en liten önskning att få se ut såhär för resten av sommaren som ett bravo för allt slit... ;) ->



Nej men helt seriöst, jäklar vad jag har slitit och alla ni andra som sitter med böcker framför näsan hela dagarna. Nu ska vi ha ett grymt sommarlov!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0