RUN THE WORLD

2011-07-19 - 07:43:42


GODMORGON GODMORGON!! ÄR NI DÄR KÄRA NI??
Jag har precis avslutat min semester och hade första jobbardagen igår. Mitt jobb är riktigt kul, man lär sig så mycket & allt som jag är med om är rätt nyttigt blir starkare av det.
Jag ska uppdatera er om mina resor denna vecka så att ni är uppdaterade.
Det är så himla kul för lite här och var stöter jag på människor som läser min blogg, så nu drar jag igång igen. Har en massa att berätta så vi ses ikväll? ;)
Nu måste jag springa till hallonbusken och plocka med mig lite hallon och inte glömma lunchlådan i kylskåpet. Sen sätter jag i hörlurarna & cyklar de 7 kilometrarna till jobbet som är längs mälaren. Fin dag!
KRAM SÅ LÄNGE!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0