Take care

2011-12-05 - 22:13:39


Sen min pojkvän flyttade hem i Torsdags har allt rullat på. Jag bjöd och vi firade på Red Chili. Fredagskvällen fortsatte vi fira tillsammans med mina bästa av vänner. Lördagen bestod utav jobb, träffade en Student från Kina och jag visade vägen till Västerås och vi snackade i drygt en timme om allt möjligt på de enda gemensamma språket Engelska. Åkte till pojkvännen på kvällen. På Söndagen åt vi den godaste frukosten på länge, bytte vi däck och åkte sedan hem för att hinna med bilen till Strängnäs där de var välkomstfest för mitt kusinbarn Stella Lee. De flesta hade inte sett mig sen jag var drygt 90 dm, länge sedan.

Annars då? Körde ett hårt Cirkelgympass. Möttes av en snövärld utanför dörren. Nya Platers ska göras innan marknaden på lördag. Vi är lediga imorgon så jag passar på att ligga före med uppsatser och göra ärenden och julshopping på stan med Emma. OCH pappa och jag fixade nyss så imorgon köper jag ett paket på City Trafikskola, drömmen om ett körkort på min födelsedag ska bli sann.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0