jag ska upp igen

2011-08-30 - 19:21:50
Lite mysiga bilder från en vecka på gotland för ett år sen.
Dagen började med att de rullade ut en medvetslös tant i en ambulans som stod precis bredvid cykelvägen där jag kom cyklandes, sen fortsatte dagen i samma nivå om ni förstår.

Nu har jag sökt 3 jobb. McDonalds & Subway. Hoppas verkligen att de nappar på mig, skulle älska att ha ett jobb. Längtar till skolan börjar rulla på som vanligt igen, de är lite segt nu i början, men de kommer de kommer.
Till helgen kommer mina små (som blivit stora) systerdöttrar och jag tänkte hitta på en hel del bus med dem. Vi ses nära inpå aldrig. Ska även ha en plåtning och en tjejkväll, tiden lär springa iväg vilket är fint.

Nu ska jag sätta mig ner med en skål yoghurt och musli och planera om mitt liv lite, lite kaos just nu. Efter de slår jag på teven, de fina programmet true talent / robinson återstår att se vilket som slår mina krav for tonight.
Hoppas ni har the time of your lifes. Kramis
Postat av: My Vestlund

2011-08-30 - 19:48:48
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0