N Y S T A R T

2011-08-19 - 11:13:54

Hade inte vart helt fel just nu...

Igår va en fin dag, så tänkte slå på stort och få till en liknande idag också. Tänkte göra det vanliga och hänga på gymmet i 2 timmar sen ner på stan och träffa Caroline som jag inte har snackat med på ett halvår, mycket att ta igen öjöjöj... Går förresten att äta mat igen när det gäller tänderna, kom på mig själv igår när jag åt en hård bördbit. Mycket tacksam. Kvällen spenderar jag i gäddeholm med Angelica, har lovat ett hårt pass och hon en mysig kväll så de kan inte bli annat än bra. Saknar E väldigt mycket just nu, men ska kolla upp de där med att resa till honom...

Och imorgon så drar jag med tjejerna till stugan. Vi ska ha världens plåtning i lera, kommer bli skit coola bilder! Picknik och bada bastu ska vi också. På tisdag börjar skolan kan inte förstå att ett helt sommarlov har runnit förbi i g e n. Men de har inte varit annat än perfekt. Uppvilad inför hårt plugg är jag också, tror jag...

Till hösten ska jag kanske börja i klättring och ska även testa på racingcykel, jag & Lara ska även ge Kiboxning en chans.

Känner lite dåligt samvete också för jag har fått en kusin men inte hälsat på bebisen Stella än, så får åka med familjen till Strängnäs någon dag.

Nä nu ska jag sätta på mig hörlurarna och cykla till gymmet. Var ute och sprang sent igår i en kolsvart och tyst stad. En av de bästa sakerna som finns, känns som bara jag och musiken existerar. Efter det hade mamma lagat ihop en brakmiddag så vi åt gött och kollade sista programmet av hennes favorit Ernst.

Nu är de brottom för mig och till alla klasskamrater, ser verkligen fram att hänga mer igen.

Ni ska få tips på bloggar senare, kika in vetja.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0