HALLOJ

2011-08-01 - 18:00:01
Visste ni att drygt 50 personer kikar in här varje dag, jag tycker de är helhäftigt eftersom jag är en bloggare som saknar en hel del bloggande. Så en stor stjärna till er!

Jag jobbar hela dagarna och vet inte riktigt vad jag ägnar åt att göra på kvällarna för snabbt som sjutton försvinner dem ialle fall...

Nu tänkte jag ta mig iväg på ett tre timmars långt träningspass, behöver det verkligen.

Imorgon har jag inbokat med kusin som vill att jag ska styra upp ett pass till henne! Kanske att de kommer lite bilder därifrån!
Tror inte jag har nått vettigare å berätta, hoppas varenda kotte därute mår bra!

Här är en bild på mig tagen för 4 år sedan, tiden går snabbt...

XOXOXO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0